Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2013

Το πήρε και αυτό ο Rafa

Νικητής ο Nadal στον μεγάλο τελικό του US Open, συνεχίζοντας την απίστευτη πορεία της φετινής του σεζόν επικρατώντας του Djokovic με 6-2, 3-6, 6-4, 6-1, μετά από ένα υπέροχο ματς διάρκειας 3 ωρών και 21 λεπτών. Με τη νίκη αυτή κατακτά τον 13ο Grand Slam τίτλο στην καριέρα του, και έρχεται τέσσερις τίτλους πίσω από τον Roger Federer.


Το ματς ήταν γεμάτο με δραματικά ράλι, απίθανα χτυπήματα και μεγάλες ανατροπές. Ένα πραγματικό σόου με διαρκείς εναλλαγές και δύο υπεραθλητές με αστείρευτες δυνάμεις και ταλέντο.



Ο Nadal έδειξε από την αρχή την υπεροχή του ενώ ο Djokovic φάνηκε να μην είναι στη καλύτερή του μέρα καθώς δυσκολευόταν να βρει τον “καλό” του ρυθμό και έκανε αρκετά αβίαστα λάθη που του κόστισαν.

Δείτε το ράλι 54 χτυπημάτων!



Δήλωση Rafael Nadal:
"Καταρχήν είμαι πολύ συγκινημένος. Όλη η ομάδα μου γνωρίζει τι σημαίνει αυτός ο αγώνας για εμένα. Παίζοντας εναντίον του Novak μου δημιουργεί πάντα ιδιαίτερα συναισθήματα και κανείς δεν καταφέρνει να φτάσει τα όρια του παιχνιδιού μου τόσο ψηλά όσο εκείνος. Συγχαρητήρια, είσαι εκπληκτικός παίχτης με καταπληκτική πορεία καριέρας. Είμαι σίγουρος ότι θα ολοκληρώσεις την καριέρα σου ως ένας από τους καλύτερους στην ιστορία."

Δήλωση Novak Djokovic:
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Rafa και την ομάδα του. Ήταν καλός πέρα από κάθε προσδοκία και σίγουρα άξιζε την νίκη και το τρόπαιο. Είναι σίγουρα απογοητευτικό να χάνω ένα τέτοιο ματς, αλλά είναι μεγάλη μου τιμή που αγωνίστηκα για αυτό το τρόπαιο. Θα επιστρέψω σίγουρα του χρόνου. Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

Κατηγορίες

Αρχείο

Αναζήτηση